words without an inkling

det har ju hänt en del. bland annat i mitt liv på senare tid, även om det är mindre intressant eller relevant för de flesta, jämfört med saker som faktiskt påverkar någon mer än mig. säg, ungefär allt annat i världen.

ingen aning, om vad jag, eller varför jag, gör, för fel, eller som jag gör, eller vad det nu är som krånglar.

jag är i England. jobbat som slav på en plantskola, för lämplig slavlön. protesterat lite försynt, fått erbjudande om intervju för annat jobb, det fina företaget ändrade sig, istället skulle jag flytta ut inom en vecka. vilket de sedan ändrade till att de ville ha ut mig i helgen. dvs senast idag. detta avgjordes på onsdagen, alltihop.

behöver jag säga att jag sovit rätt illa sedan dess? lite stressad? så blev det i alla fall.

det fina med det, är att jag får några veckor i England, utan jobb som äter upp mig, min tid och min mentala hälsa och all livsmotivation. jag får inga pengar, förstås, under dessa små accidental holiday weeks, men jag gillar inte pengar ändå.

jag tror att detta kräver rejäla tillbakablickar för att göra någon som helst sense.

vad har hänt under min self inflictade landsförvisning till Änglandet, min lilla flykt från verkligheten?


Kommentarer
Postat av: Cambitch

?!?! :S maila!!! kramar!!! saknar dig!!

2010-03-01 @ 11:09:49
URL: http://www.camsmonsters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0