preface (föransikte?)

jag måste väl varna känsliga läsare för att detta måste (eller bör och kommer att) bli en blandning av nutid, dåtid och nysstid, samt helt klart av svenska och engelska, jag tänker nämligen passa på att skriva som jag tänker.

vad jag vill kommunicera i små digitala ord här, är:
hur min rutin(löshet) varit de senaste dagarna, hur min strikta rutin varit senaste månaderna, vad som föranledde min landsflykt, vad som (kanske) händer nu, fantastiska upplevelser och obekväma upptäckter. dessutom, troligen, lösa reflektioner, framtidstankar, planer, väderleksrapporter, bittra små utrop, illustrerande bilder, irrelevanta bilder och annat som jag kommer att känna tillräckligt stort behov av att publicera eller få ur mig.



här således; mitt ansikte precis FÖRE resan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0