Framme i Götet, dagen innan praktik

Igår hittade jag trots allt en sistaminutenbiljett till Göteborg!

Så, resan gick fint och nu är man på den regniga västkusten! Luften är härlig och molnen tunga, världen här i väster är mulen men behaglig. Så nu gäller det bara att jag hittar till stadsbyggnadskontoret imorn ^^

Tills dess förbereder jag mig mentalt, bland annat genom att lyssna på Alanis Morissette, härlig gammal skiva från 1995 som jag hittade här i det rum jag ska bo i de närmsta tre veckorna.

Jag känner mig lugn. När jag väl kommit hit (ingen vet tydligen hur man hittar till denhär gatan, trots att alla jag frågade bodde i området... dessutom spöregnade det såklart) hälsade jag på min lånade sambo, packade upp, bäddade och tog en dusch. Sedan dess är det liksom bara morgondagen kvar att göra just nu, om man säger så.

Det är underbart.




Kommentarer
Postat av: Kalinda

^_^v

2009-06-09 @ 20:51:07
URL: http://kalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0