Snart Kastaria <3

imorn åker jag till Glimminge! ooooh hem till min lilla by där jag är en genomgullig liten bagarfru! som är arbetsnarkoman och lever för bakning och grannsämja!

krångel: åka kommunalt till bromma, hämta bil och "svägerska", köra tillbaka hem för att hämta alla tunga saker som ska knölas in i bilen och sedan:

SEDAN BÄR DET AV TILL KASTARIA

jag har faktiskt hunnit se fram emot det rent av!
var så stressad förut, men bestämde mig för att ge mig tid att packa och längta. så jag hoppas det blir nice

sedan kommer jag hem och kastar bullar på er! pussssssssss





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt fin bild! Och sjukt bra att lyckas längta och packa utan stress! Äg! Puss! <3

2009-04-29 @ 18:13:29
Postat av: Mimmi

Jag vill ha en bulle i huvet!!

2009-04-30 @ 09:47:37
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0