ÄR jag misslyckad?

Jag borde vara lite fler personer, så att åtminstone EN av oss hade en användbar högerhand! vill skriva!! plågsamt.

världen är helt enkelt inte anpassad för oss enhänta mänskor med fler än två personligheter.
(alla härinne vill skriva, men ingen av oss har en lämplig högerhand)

Nej, jag säger som den sjukt tvångsmässiga & ångestframkallande tanten som jag träffade på Skogskyrkogården för någon månad sedan:



Teckna går avgjort bättre, just nu vill jag ändå mest rita krokiga arga små varelser med ond blick,
de blir bara krokigare av att ritas med vänstern. Heheh.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du får väl operera till en tredje arm! Problem solved! yaaay

2008-09-04 @ 17:17:36
URL: http://telepatetisk.blogg.se/
Postat av: josie

Oj Vad har hänt med dig? Det ser ut som att det gjort mycket ont! /Josie

2008-09-04 @ 22:43:46
URL: http://metrobloggen.se/adventuresofjosie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0