spindelbenen ur ögonbrynet!

Tror jag förstår det positiva i att skolan ännu är meningslös och tom på vettigt innehåll: nu gjorde det ju inget att jag var tvungen att gå mitt i föreläsningen för att åka till vårdcentralen!

Idag var jag hos distriktssköterskan och tog bort de ytliga stygnen ur hjärnan, eller ögonbrynet eller hur det nu var..

det var äckligt o gjorde ont. såret gick ju upp lite igen, fattar inte varför man tar bort stygn så tidigt men så är det tydligen.

 Men tamigFan vad söt jag blev! kolla bara skillnaden:

   

Först rev hon bort tejpbitarna så jag trodde halva ögonbrynet lossnade, aj. Och det kändes lite otryggt  när hon sa att hon inte såg ordentligt för stygnen var så små och många. Hon var tvungen att hämta sina Fantomenglasögon (hennes ord). Men hon var trevlig, trots hårda nypor och pincetter, och det var fan så fint att komma hem utan alla små spindelbensaktiga trådar som stuckit ut under plåstren senaste veckan, yuck... (klicka på vänstra bilden o se detalj...)

Nu vågar spegeln hälsa på mig igen när jag passerar!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja men visst äger det att blogga! Bilder äger! Och det ser MYCKET bättre ut. Otippat... Jag vill också ha en person med fantomenglasögon, humor äger.

2008-09-02 @ 22:02:24
URL: http://telepatetisk.blogg.se/
Postat av: J

Ser mkt mkt bättre ut =)

Jag vill ha fantomenbrillor själv =/

2008-09-02 @ 22:16:38
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0