Nervbrist & främmande kropp ^.

Tog av tejpbiten nyss.
.... crap. det saknas en dryg centimeter av mitt ögonbryn.
och jag har ingen känsel i det området. hates it >.<

Helvete vad jag hatar dethär, det är läskigt att inte ha känsel, det är fan osäkert om det är min kropp, för jag känner inte igen mitt ögonbryn och känner inte när jag rör vid det. >.< Jävla äckligt.

Och jag känner mig så instängd i det här jävla gipset. Det är helvetesmaskin-korsetten alloveragain, bara lite mindre.

Det viktigaste för mig är att vara fri. Bevisat ännu en gång. Fan vad jag inte vill bo i mig just nu.



jag brukar älska att skriva ^^ och ^.^
antar att jag får börja skriva ^. från och med nu.

jag blir så ledsen av dethär.




Kommentarer
Postat av: Mimmi

gullan! >.<

2008-09-08 @ 14:02:16
URL: http://telepatetisk.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Grattis på namnsdagen pusset!

2008-09-15 @ 08:51:44
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0