Lilla flickan roadkill börjar skolan!

Lilla flickan roadkill börjar skolan! Jag hoppas de andra barnen inte blir rädda för mig! O.+

äh jag måste ju bli lite fulare än vanligt så de inte blir rädda för min skönhet första veckorna! m-m, that’s it, now...


kaffe är bra. jag blev genast glad och social. och börjar skriva HÄR av alla ställen! det är lillasysters fel ^.^

det ska bli jobbigt att skriva med bara vänster hand.

recap för eventuella nya läsare: (eh yeah right)
måndag 25 augusti:
jag blev påkörd av en bil igår, när jag cyklade på kyrkogården. så igårkväll & natt var jag på akuten.
Min älskade kompis Linda kom dit och var hos mig tills jag fick åka hem kring 3 på natten. Utan henne hade jag gått sönder inuti och bara gråtit och fått panik.
     
jag ser fördjävlig ut för halva ansiktet är uppsvällt. de sydde ihop ett djupt jack i ögonbrynet, (fan vad hemskt det var att sy jag ville springa min väg. tänk om Linda inte varit där och kramat mig) spricka i båtbenet i höger hand så jag ska ha gips på högerhanden (!!!!!FAN!!!) i 6 jävla veckor. var hjärnskakning o så men inga skallfrakturer visade röntgen.

inte alls lika ont i huvet idag som igår. sträckning i min sabla rygg, gjorde skitont igår men idag klart bättre, så det är bara lite opraktiskt. annars är det mest stora svidande skrapsår, de gör så ont så det är svårt att sova, men de lär ju gå över snart. ett riktigt stort sexigt rakt över bröstet, lagom mysigt.

högerhanden är osmidigast, ansiktet fulast. så ser läget ut. och fan vad jobbigt det är att äta. crap. jag ska skaffa hjälm, ja.

Mims är mitt stöd och förstår mig, älskar dig syster. (ja du måste också ha hjälm. gärna rosa ;)) Finaste Love ringde mig när jag satt ensam i akutens väntrum och hyperventilerade. Kärlek. och Tack igen Lindis. men jag tror du VET hur viktigt det var att du var där. älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja, eller hur. Jag har försökt lyssna på apelsinerna i fruktskålen hela morgonen utan att lista ut hur de låter! Illa.



Mindre mongoutseende är däremot mycket positivt. Påse påse vadå?

(faktiskt, det känns så ibland!)

2008-09-01 @ 09:06:02
URL: http://telepatetisk.blogg.se/
Postat av: Josefin

Stackars dig! Hoppas att det ska läka bra. Vem var det som körde på dig? Inte så snällt alls!



Josefin

2008-09-05 @ 14:34:07
URL: http://metrobloggen.se/adventuresofjosie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0