Daluminati itanimulaD

M-m, jag gillar verkligen mobiler som inte tål att vara avstängda ens en liten stund. Gillar som i "roas av med bitterhet och sarkastiska leenden". När min annars adorabla lilla mobil dör av blodbrist, varnar den för det första inte innan och blir skitförvånad när jag sätter den i laddaren och startar den igen. Sedan hittar den inget alls på en lång stund och det sms jag skrev när den slocknade har den inget som helst minne av, den skyller på att den var full.

Här hålls den trots detta om ryggen av min egenhändigt förväskade DalmatinVäska!



Jag vet, helt onödigt inlägg, men vad GÖR man när man egentligen måste skriva sitt course assignment som ska redovisas på torsdag!?

Jo man kan tillexempel drömma om att åka till Irland!
Som landskapsarkitekt har jag stort behov av inspiration, varje landskap jag upplever gör mig till en bättre arkitekt. Irland verkar vara ren inspiration! Enda risken är väl att jag kan få lust att flytta dit.

Öva hiragana är också bra att göra för att slippa skriva uppsats! Lånade überkawaii böcker på bibblans barnavdelning, "kana de manga" och "kanji de manga", samt en Chobits på japanska och en på engelska, så att jag kan jämföra. Jag är så oöverträffat slug!

Anywhore, ser fram emot oktober. Babysister MIMSAN kommer på besök då, kanske även Lo<3e. Lindis fyller år.
OCH jag blir av med gipset 20 oktober! Dessutom kommer vi jobba mycket i Lysekil med skolan, ljuvlig stad! Tror tillomed att Herr Far tänker besöka Lysekil när jag är där! OK, nu orkar jag inte vänta, GE MIG OKTOBER!!!!




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Slug är rätta ordet!

Men ja, det är väl härligt när man får det man sagt lite extra intryckt sådär?

Mmm! Jetthefin bild ju! :D Glad!

2008-09-22 @ 21:36:39
URL: http://telepatetisk.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Nudlar är superdyrt. Men ibland måste man... Jag har iaf inte BETALAT för natriumglutamatet, jag tattar Ms rakt av...

Kina Li ligger väl dessutom i Stockholm? I lif in Oppsala! Wooken var helt ok, men tråkig! Oh så tråkig!

Nej, för nu har jag ont i magen, men det var ju snällt av dig att vara lite dålig för min skull! :p

KRAM

2008-09-23 @ 16:19:14
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0