interview eller inte view, det är frågan

Var precis på intervju för ett jobb på ett garden center,
verkade gå rätt bra, utom att det tog mig typ 4 timmar och 10£ return att ta mig dit
och att det verkar sjukt okreativt.

För att vara ett dead end temporary job, är det nog rätt ok, utom att de vill ha mig permanently...
Egentligen borde jag väl inse att jag kommer bli uttråkad till döds av att bara packa upp prylar, ordna dem lite fint i hyllorna och prismärka. Alltså hur världsomvälvande är de arbetsuppgifterna efter en vecka?

Och skulle jag hitta nånstans att bo i Närheten?

Funderar istället på att bli miljöpolitiker, art director, allmän miljöreklamare (kan det finnas nån marknad för det tro? det vore fint) eller nåt annat kreativt eller världsförändrande.

Förresten är engelska nyckelpigor skitknasiga. Jättepillemariska med rött på svart istället för det normala svart på rött. Jaja, whatever flicks your hamsterwings, antar jag.





Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag kom precis på en grej, åk till Bath och stalka Charlieissocoollike, han kanske behöver en assistent!

2010-03-06 @ 08:15:03
URL: http://telepatetisk.blogg.se/
Postat av: sirigrand

jaaaaa det vill jag! åh vad han skulle hata det! :D

2010-03-06 @ 08:42:48
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0