Mattad ute

Jag kom hem från Kastaria <3 och min lilla by Glimminge sent i söndags, trött efter rätt mycket slit, lite sömn, trevliga människor och något sorts värdefullt Liv...! Nu har jag bakat konstant i tre dar igen :P

Fortfarande matt. Kan jag ta och hämta mig snart? Antar att jag fick en släng av nån liten sjuka som visst gick bland några av oss, för riktigt såhär trött och huvudvärkig får jag inte vara annars, då blir jag irriterad faktiskt.

Har praktikintervju på fredag och vill gärna vara pigg och fräsch vid det tillfället! Innan dess ska jag dessutom lämna in min arkitekturkritikartikel samt komma ikapp i japanskan, har ju lektioner imorn! Jag piggas dock upp av det faktum att jag igår fick en praktikplats i göteborg i sommar, på stadsbyggnadskontoret. Thanks :D


Är ju dock som sagt en del att fixa med innan det.

Egentligen vill jag bara ligga i gräset, sjunga och umgås med mysiga människor. Eller rent av vara ifred och skriva.

Jag mår ganska bra tror jag. Bara så utmattad...




Ge mig bara regn. Regn och nyutslagna blad.





Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det kom regn åt dig!! :D här i allafall regnar det lite varje dag. Mycket trevligt är det.

Ick, jag har också konstant dock pollenrelaterad huvudvärk.

2009-05-07 @ 10:07:03
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0