Kåldolmar


Sitter i mitt tillfälligt hyrda rum på Hisingen i ett för dagen soligt Göteborg.

Har denna söndag haft min första sovmorgon sedan praktiken började, efter en välförtjänt vilsam lördag. Idag börjar jag dagen med Kåldolmar & Kalsipper, samtidigt som jag bakar scones till sen söndagsfrukost.

Vi ska ju nämligen spela lite teater när jag återvänder till Hufvudstaden, så jag måste lyssna in mig lite på Nationalteatern, var väl snart två decennier sedan jag egentligen lyssnade på detdär...

Jag har faktiskt funderat på om jag inte ska ta och äta vegetariska kåldolmar nån lunch, bara för att verkligen sätta mig in det :P men kanske inte måste ha kallingar på mig va..?

I eftermiddag är det födelsedagsfika för min hedersmosters dotter, som är hemma från Stockholm dagen till ära. Hon ska få en present och jag ska få lite tårta, rättvisan är fullkomlig. ^,^


Och när jag ändå känner mig givmild, ska ni få gissa vad dethär är:



Nice, huh? Ni kan få se den i en ännu värre vinkel snart om ni vill :D




Kommentarer
Postat av: Mimmi

ett äckelpäckel!

2009-06-16 @ 13:52:16
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0