She is

Mitt huvud är så fullt av mitt privatliv, så skolan får inte riktigt plats, eller snarare det naturliga engagemanget. Nu kan det visserligen även bero på att vi bara gör en massa föranalyser nu, inför den mer "riktiga" uppgiften, att faktiskt använda information och slutsatser till att arbeta fram ett förslag till utveckling i Lysekil.

Men jag är ändå rädd att lägenhetsbekymmer, nya sociala kontakter, kvarstående skador från olyckan, förvirrande kärleksliv och osäker framtid tar upp en lite väl stor del av intresseklubbens seminarierum i min hjärna just nu.

Well hell, jag är GIPSLÖS iaf! Har numera två händer! XD
Klippte ju upp gipshelvetet med kökssaxen helgen innan jag skulle till sjukhuset för att ta bort det... Men röntgen visade att jag är hel, någorlunda. Men tydligen hade jag haft en misstänkt fraktur i handledsbenet också, fint att de inte berättade det då! Primärvården suger, som vanligt.

Regn, höst och fri högerhand. Jag började skriva igen genast på måndagen, när jag fått mitt besked om handen.

Jag kommer tillbaka och jag ska leva ännu mer än förut. Ännu mer som jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0